8 במרץ 2013

עוד טיפ פנג שואי קטן לסדר גדול בחיים שלכם!

פנג שואי, שינוי הרגלים ואמונות שלכם


אגירה ועומס של דברים בבית מבטאת לפעמים מצב של חוסר החלטיות בחיים.
עצם ה"נבירה" וההסתכלות בדברים שאגרנו במשך הזמן, גורמת לנו להתמודד עם המציאות ולהחליט האם חפץ זה עדיין משרת אותי? האם הוא מקדם אותי? האם הוא אצלי מתוך אמונה כלשהי שכבר אינה חלק מחיי? או צורך שאין לי בו עוד? ואולי הוא בכלל לא "שלי"? ולפעמים זה אפילו מרתיע או מפחיד אותנו מחשש לאובדן  כלשהו....




ההתמודדות עם הסדר והארגון הוא סוג של קבלת החלטות. ישנם מסביבנו במרחב הביתי, המון סמלים וחפצים שאנו קשורים אליהם בחיינו בצורה כזו או אחרת.
עצם לקיחת החלטה מה לעשות איתם, מניעה משהו בחיינו!



לכן, תראו את זה כך - פנג שואי בבית, כאורח חיים הוא בעצם סדר בחיים שלכם!.... תחשבו על זה, ותבינו שזו תובנה ענקית לדרך חיים שכנראה חכמים יותר מאיתנו לא סתם הפכו את זה לתורה שלמה (:


אז אם גם אתם אוגרים חפצים, חומר לימודים ישן, מזכרות מאהוב או דברים דומים וקשה לכם להיפרד,


מוזמנים לעצור רגע, לקחת 10 דקות ולחשוב מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש, אם יש לכם כזה, ולחשוב ״ מדוע קשה לי להיפרד ממנו?״
השחרור הפיזי שלו מהמרחב והתשובה שלכם תוביל אתכם לתובנה עצומה שתקדם אתכם בתחום אותו כבר שנים אתם רוצים להניע.... 


אז מה אתם שומרים ועדיין לא מסוגלים להיפרד ממנו?



רוצים לשמוע עוד? אשמח לפגוש אתכם בהרצאה הקרובה שלי בנושא - 

 "פנג שואי לפסח - לסדר את הבית להצלחה שלך! 

לפרטים מוזמנים ללחוץ על הקישור: http://www.facebook.com/events/169214479892966/

נתראה בטיפ הבא, בעוד כמה ימים שיעסוק הפעם בילדים שלכם! עיצוב חדר הילדים עם דגש לילדים בעלי קשב וריכוז - יש למה לחכות!!

כי הפסח הזה אתם הולכים לעשות סדר אחר בחיים שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"