27 בספטמבר 2014

החיבור לבית שלך! עוד דרך להכניס את האושר לבית...


בוקר טוב, משדרת הפרחים בחלון חדר השינה
שלנו (:

פנג שואי וטיפוח הסביבה של

קבלי עוד דרך מדהימה להכניס את היופי והטבע לבית, להתחבר אליו ולהרגיש מאושרת, שלווה ומלאת שפע בתוך הבית שלך!  


ותכף תגלי גם איך... (:

בכל פעם שאנחנו מבקרים באחת ממדינות אירופה, אני נפעמת כל פעם מחדש איך בעלי הבתים יודעים להעריך ולכבד את הבית שלהם!!

פרחים וטיפוח בכל מקום, בכל חלון, בכל גינה או מרפסת הכי קטנה...
איפה שלא הולכים, בין הבתים, בין הסמטאות והרחובות הקטנים - 
בערים, בכפרים ובעיירות - צבע, אנרגיה וחיים בכל מקום!

הפעם הראשונה שנפגשתי איתם בכמות עצומה ושופעת, 
היתה לפני 22 שנה באי הפרחים (מיינהו) שבגבול גרמניה/שוויץ... 
אז, הייתי בשוק מכמות הפרחים במקום אחד. 
וכולם פורחים כאילו יש שם איזה סוד לפריחה עצומה שלא נגמרת ...
היום, לאחר שנים רבות בטיפוח הבית שלי כבר הבנתי אותו 

מאז, זה חלק ממני... 
הרצון והבהירות הכל כך ברורה הזו
בצורך לפנק ולהשקיע בעצמי דרך הסביבה שלי ולהעשיר אותה באנרגיות של צמיחה,
אושר והתחדשות אינסופית,
שמשפיעה כמובן בהמשך גם על המשפחה, 
הפך להיות חלק ממני כבר שנים! 

השכנים, החברים, המשפחה - כולם שואלים כל הזמן: 
״אבל איך אצלך הם ככה פורחים?״ מה את עושה להם?״
״שום דבר, רק אהבה!!״, אני עונה
אבל באמת, זו האהבה! 
זה חיבור עמוק לטבע, לאמא אדמה..

האם חשבתם למה הפרחים מקושרים לאהבה?

אני באמת אוהבת את הבית,
את כל מה שיש בתוכו, ומסביבו,
את הפרחים כמובן, ופשוט מכבדת אותו! 
הדרך לכבד את הבית היא גם לטפח אותו (:

חוק התגמול הוא חוק שמדבר על נתינה ועל התמורה שתקבלי בחזרה. 
כשאת תכבדי את הבית שלך, את תתחברי אליו ולא תרצי לעזוב אותו.
את תלמדי שהבית הוא לא רק עוד 4 קירות..
את תגלי שכל מקום בבית אחראי על תחום מסויים בחיים שלך, ושהבית הוא בעצם גם כלי שבעזרתו את יכולה למנף ולהעצים כל תחום בחיים שלך ושל המשפחה שלך - אם זה שפע, קריירה, אושר, הצלחה, התפתחות וגדילה אישית ועוד המון...
ברגע שאת תטפחי אותו, תאהבי אותו, תארגני אותו בדרך מסויימת,
תתייחסי לכל מה שיש בתוכו מעבר למקום רק לגור ולישון בו, 
הוא יחזיר לך בחזרה בצורה כזו שחייך וחיי משפחתך ישתנו ושכל כך יהיה לך כיף לשהות בתוכו, כך שלא תרצי לצאת ממנו.

וכשתצאי לחופשה, את תהיי בבעיה.... למה?
כי את לא תתפשרי.

את לא תרצי להיות במקום
שהוא "פחות" מהבית שלך (:

כדי להיות מאושרת,
את לא צריכה ללכת רחוק כל כך ולחפש... 
זה ממש קרוב אלייך, 
בנגיעה אחת - 

בתוך הבית!המקום אליו אנחנו חוזרים תמיד...
לא משנה כמה נצא החוצה לטפלים, רופאים ויועצים כדי לטפל בבעיות או להשיג מטרות, תמיד נחזור לאותו מקום, לאותם סמלים, חפצים, תמונות ומראות ישנות שמנהלים את חיינו מבלי שנשים לב...

העריכי את הבית שלך, התחברי אליו וטפחי אותו כמו שאת מטפחת את עצמך כל בוקר, ודברים נפלאים יקרו בחייך ובחיי היקרים לך מכל!

בימים הקרובים אני נוסעת עם היקרים שלי לחופשה משפחתית
באירופה, לבקר באותם מקומות מלפני 22 שנים וגם במקומות חדשים (:
כדי להיטען שוב ושוב באותן אנרגיות של אושר ושמחה, לבלות עם המשפחה שלי ולהמשיך לחיות את החיים שתמיד ייחלתי לעצמי עוד מאז שאני זוכרת את עצמי, כאן עכשיו ובעתיד!!

ולמה אני מספרת לך את זה?

כדי להזכיר לך לא להפסיק לחלום! 
לפני 22 שנה, עוד לפני שהיו לי ילדים בכלל, נסענו אני ובעלי אחרי שנה לנישואים, לירח הדבש שלנו בפריז ושוויץ. 
במשך 10 ימים שלמים טיילנו והקפנו את כל שוויץ במכונית, כשכל יום אנחנו ישנים במקום אחר.
והיה שם איזור אחד בשוויץ, כולו ירוק ופסטורלי, שנסענו שם במשך שעות, רק פעמונים של הפרות שמענו ברקע והמון שלווה..... רק חסר היה שהיידי תצא משם מאיזה בית מרוחק....(:
זה היה רגע שבו אמרתי לבעלי, "כשיהיו לנו ילדים אני רוצה להביא אותם לכאן".

מאז, נסענו המון פעמים לאירופה, וגם לשוויץ. אבל שכחתי איפה זה היה, וגם שכחתי בכלל מהתשוקה ההיא.... 
לפני שבוע, נפל לי האסימון!
תוך כדי הכנת הטיול שלנו, זיהיתי את המקום, ולא האמנתי שמה שביקשתי לפני 20 שנה, אכן קורה....

אז כולי נרגשת מאוד!
גם לגלות פעם נוספת שבאמת אנו יוצרים את המציאות של חיינו ואם רק נדע ונעז לחלום, לפעול ולהגשים, נמשיך להתקדם לעבר החיים שבאמת אנחנו רוצים לעצמנו.

וגם בכל פעם מחדש, לפגוש "טונות" של ירוק מרגיע 
וקילומטרים שלמים של בתים מטופחים
ומשפחות שגרות בתוכם... שלוות... 
שחיים את החיים...
ויודעות לעצור ולהנות גם מהשקייה של פרח! 
להנות מהרגע, מהמשפחה ומהחיים 
ולא רק לרוץ כל היום סביב הזנב, 
ושטיפוח הבית הוא חלק מאותה חוויה שמכניסה את השלווה והאושר שהם בחרו להכניס לחייהם.

שמחה מאוד ומודה ליקום על החיבור
לבית הפנימי שלי, 
שחיבר אותי לבית והסביבה החיצונית שלי
שהוא אחד ממקורות האושר הפנימיים שלי!
לשלווה, רוגע, הנאה מהחיים והגשמה עצמית!
תודה על האושר שבחיי!!!!

מאחלת לכולכן, המשך יום מקסים ופורח מוקף סביבך באושר, רוגע וחיבור למי שאת באמת!!

בהזדמנות זו אני רוצה לספר לך שנפתחה ההרשמה המוקדמת לקורס פרחים שלי.

אם גם את אוהבת פרחים וכל התמונות כאן בבית, בגינה ובמרפסת שלי עשו לך חשק,
ויש לך גינה, מרפסת או אפילו חלון שבא לך לגדל בהם פרחים,
מוזמנת ללחוץ פה, ולקבל את כל הפרטים על הקורס המדהים שהכנתי לך שילמד אותך צעד אחר צעד לחיות בסביבה פורחת ומטופחת גם - בעצמך, בקלות ומתוך רוגע והנאה !!


באהבה ענקית!
ובהוקרת תודה על שנשארת איתי עד כאן,
טלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"