3 באוקטובר 2017

החיבור לבית שלך מתוך נתינה אמיתית!

בשבוע שעבר, 
הבן זוג המדהים שלי חזר מנסיעת עבודה 
(סוף סוף! אחרי 3 שבועות, לא פשוט בכלל...) 
והבית חזר לשגרה ☺️

ולמה אני מספרת לך את זה?
כי כשהוא חזר, הוא הגיע עם מתנות לכל אחד מאיתנו 
(בלי שציפינו אפילו) ודווקא את המתנות הפעם 
אני רוצה לשתף איתך
גם כי חשוב לי להסביר לך מהי נתינה אמיתית,
ואיך היא קשורה לאושר בבית, 

וגם כי יש שתי מתנות שממש יעניינו אותך- והם קשורים לבית ויותר מדוייק, לכביסות שלך! שממש תתאהבי בעבודות הכביסה בבית.
ממש כך!
אבל לפני כן, גילוי נאות (:
את אלה שקשורים לבית ולכביסה, אני ״הזמנתי״ מראש, ואני תכף הולכת לספר לך ולהמליץ עליהם מכל הלב!
כי אילו דברים שקשורים בעצם לבית שלך ואני אישית ממש נהנית מעבודות הבית, בזכותם! אמיתי. בהמשך אכתוב ואמליץ על מוצרים נוספים.

אם יש משהו אחד שאני ממש, ממש, אבל ממש
אוהבת בתחושה של ״בית״, זה את הריח הזה, שאנחנו האימהות דואגות להכניס פנימה.

אצלי לרוב זה 3 סוגי ריחות עיקריים
1- ריח של מאפים שמתפזרים להם בבית


אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
שטרודל פירות מעלף!!



אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
מאפינס תפוזים

במיוחד בסופי שבוע, או בארוחות ערב משותפות של כולנו יחד,
שמשרות תמיד חום ונעימות בבית, 

אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
ארוחת בוקר ״בית מלון״ כמו שילדים שלי קוראים לה (:

ובימים קצרים שהשמש כבר שוקעת מוקדם יותר

ונעשה קריר בחוץ,
אין כמו מרק חם או פשטידה אפויה בתנור
שרק הריח שלה בבית, נותן תחושה מדהימה בבית...



אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
מרק בטטה טעים, פשוט וקל להכנה!

2-  הדבר השני הוא ריח של כביסה רעננה, אם תליתי אותה בתוך הבית, שמתפזרת בכל הבית ומקבלת אותי כל פעם כשאני נכנסת או יוצאת מהבית,  או אם השארתי את דלת חדר הכביסה פתוח בכוונה, 
כדי שהמייבש יפיץ את הניחוחות פנימה ולא רק שהשכנים יהנו (: 
ואז בשעת בוקר מוקדמת כשנועם יוצא לבית הספר, רגע לפני, במטבח, כשאנחנו מכינים יחד את הדברים לבית הספר, הוא עובר ליידי והריח הזה של החולצה שהוא לובש... לא יכול להשאיר אותי אדישה והוא חוטף חיבוק וצרור נשיקות אינסופיות
לפני שהוא יוצא לבית הספר
.
לא שהוא לא מקבל נשיקות וחיבוקים בלי החולצה, אבל תודו שזה מושך אותך עוד ״להסניף״ אותם...😊

3- והסוג ריח השלישי זה הריח המיוחד הזה, שאני מקפידה לפזר, בתום כל יום רביעי אחר הצהריים, יום הנקיון שלי, שמודיע לכל בני הבית, שהסופשבוע מתקרב....(: 

אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
להאריך את הסופשבוע שלך ולהנות מיותר זמן פנוי לך וליקרים שלך....!
ואותו אני לא שמה באמצע השבוע ככה סתם, כדי ממש לתת את הדגש לסופשבוע הזה... תאמינו לי, הם כבר מכירים. פעם אחת שמתי אותו, ככה סתם בלי סיבה ואז אריאל נכנס הביתה ושאל, מה? ניקית היום? אבל היום לא יום רביעי....?ואז הבנתי שאני מבלבלת אותם, ואולי לא?
ואז החלטתי פשוט למנף את זה!
כלומר, 
אם זה הסימן שהם למדו, אז בוא נודיע להם, כל יום רביעי,
כבר בפתיחת הדלת של הבית, שיש משהו טוב ושונה באוויר תרתי משמע... שמחר כבר מתחיל הסופשבוע שלנו אצלנו הוא מתחיל ביום רביעי/חמישי ולא בשישי שבת, ועל כך בפוסט אחר (:

אז איך הריחות בבית וכל מה שאני מספרת לך כאן מתקשר לנתינה?
כי כמו שכבר כתבתי בפוסט בקבוצת הפייסבוק שלנו על איך ״תהיי את, מה שאת רוצה שהילדים שלך יהיו״,
כלומר שאם את רוצה לדוגמא שהם יעזרו לך,
תהיי את קודם מלאת נתינה ללא שום בקשה לתמורה קודם, 
חשוב לי לחזור ולהדגיש כאן, שהדגש הוא ממש לא על המתנות הפיזיות. המתנות הפיזיות הם רק הסימבוליקה של הענין.
הוא הביא לנו מתנות,
לא כי הוא ״חייב״, לא ביקשנו בכלל,
אבל המחשבה הזו, עלינו, מתוך רצון פשוט לתת ולמלא את הצד השני באהבה, ללא שום תמורה והיא הדדית.

הנתינה האמיתית היא החשיבה של בן הזוג, של הילדים עלייך, והרצון שלהם לתת לך ולהעניק ממקום אמיתי, לא כזה של חשבון (היא נתנה לי אז אני אתן, או להיפך...) 

כשאת, אמא יקרה, נותנת, מכל כולך, ללא שום ציפייה לתמורה מהילד שלך, או מבן הזוג שלך, את תראי מיד איך הנתינה חוזרת אלייך. ככה זה, זה חוק טבע - לא המצאתי!
וכשאני אומרת ״נותנת״ מעצמך,
הכוונה ללא שום ציפייה לתמורה.
עשי זאת בגלל שאת רוצה לתת. ולא בגלל מה שתקבלי.

כשהחשיבה שלך תשתנה, למקום הזה,
הם ירגישו את האנרגיה הזו...

האמיני לי מרגישים...
כשיש נתינה מסוג 1 עליה דיברתי קודם ונתינה מסוג אחר,
לא צריך הרבה מילים, זה פשוט עובר באוויר.
אנרגיות עוברות. הן קיימות גם אם נתכחש אליהן...

הנה עוד דוגמא, אם יש לך בן זוג, שחוזר עייף מהעבודה, ולא מספיק מאישזהי סיבה לעזור לך בארגון דברים בבית,
כאלה שמעולם לא הגעתם אליהם,
כי 
אין לכם זמן בכלל להגיע אליהם, לסדר, לארגן או לשפץ, או שהגינה מוזנחת כבר חודשים או אפילו שנים והחלום שלך הוא לחיות בגן עדן שיקיף אותך,

אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
להיות אמא מנהיגה, לחיות בבית נעים, מטופח ומזמין ולהוביל אותו לאושר - זה בהחלט אפשרי! 


התחילי את! היי את השינוי שאת רוצה שהוא או הילדים שלך יהיו!

תני להם דוגמא ועשי את הצעד הראשון, לא מתוך מקום של ״טוב טלי אמרה, אז אני אעשה ונראה אם הוא יקום לעזור...״ ממש לא.


אלא מתוך מקום וידיעה שאת עושה את זה למשפחה שלך, לבית שלך, ליקרים שלך!
מתוך מקום
 של כבוד לבית שלך, 
 

לטפח, לכבד ולהוקיר את הבית שלך, להפוך אותו לנעים ומזמין ולהוביל אותו לאושר - זה בהחלט אפשרי!

מתוך שאת אוהבת את הבית שלך ורוצה לטפח אותו באופן שוטף, ולא רק כשיהיה למישהו זמן אליו...

התחילי את, בצעד אחד קטנצ׳יק, ואת תראי, לא רק שזה יזרום, אלא יותר מכך, לאט לאט הם (הילדים, תלוי בגיל, או הבן הזוג) ירתמו ויעזרו לך.
אבל שוב - בתנאי שאת ממש משנה את החשיבה שלך! לא תשני את החשיבה ותתנהלי מתוך המקום הראשון שדיברתי עליו, זה לא יקרה.

אם תאפשרי לעצמך, ותשחררי את הציפייה הזו שהם ״צריכים ״ לעזור לך, ותגידי לעצמך, ״אני קמה ואני יוצאת למשתלה וקונה אדניות ומתחילה לשתול ויהי מה!״ או ״אני קמה והיום אני מסדרת ומארגנת את המטבח , ומקפידה שישאר כך כל הזמן כי אני רוצה לחיות בתוך מטבח מזמין ומזמין וכי אני רוצה שיהיה לי חשק קודם כל להיכנס אליו״
ולא נורא אם מישהו מהם לא מחזיר את הכוס למקום, פשוט הגידי להם בשפה הכי יפה ופשוטה, ללא שום כעסים ומתחים ״(השם שלו) אתה יכול בבקשה להכניס את הכוס למדיח? סידרתי את המטבח בשבילכם וחשוב לי שהוא ישאר ככה נקי ומאורגן לכולנו, אפשר?״ ותראי את השינוי...

וזכרי תמיד, שינויים קטנים בהתחלה
מביאים לתוצאות גדולות בהמשך!


אז הנה מה שהוא הביא לנוממש צילמתי לכן,
עם הסברים מתחת לכל תמונה
הילדים רצו כבר את המתנותאבל חיכו בסבלנות כי הם יודעים שזה בשבילכן (: אז פירגנו לכן (:



אז ככה:
לילדים כמו שאתן רואות למעלה, הוא הביא חולצות לבנות וגימיקים שהן אוהבות, לבן הוא הביא, איך לא? עכבר של גיימרים כזה מיוחד למשחקי מחשב (הילד השתגע עליו כמובן!!), שוקלדים ועוגיות מיוחדות כאלה שנרגיש קצת אווירה כמו בטיולים המשפחתיים שלנו (אנחנו מאוד אוהבים לטייל בסופרמרקטים בכל ארץ שאנחנו מגיעים אליה ולהנות מהייחודיות של כל מדינה - זו חוויה בפני עצמה.

ועכשיו לחלק שאתכן יעניין יותר :
אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
אני והשגעונות שלי - שולחת אותו לכל מיני חנויות באמצע שום מקום להביא לי דברים למשרד שלי (:

זוהי מחברת, נראית לכם רגילה?
ממש לא... זו מחברת הכתיבה שלי, יום יום, אני כותבת בה - הכל! משחררת אליה את כל מה שעל ליבי, לפוקוס, לשחרור, לחיבור
ואתן פשוט לא מבינות כמה אוצרות יש בתוכה.
בתוכנית הליווי שלי, אני מלמדת איך לעשות גם את זה (:


דבר נוסף, לכל מי שמכירה אותי
ויודעת עד כמה אני משוגעת לדברים האלה
של כל מה שקשור למשרד הביתי,
כשאנחנו נוסעים לטיול משפחתי,
כל אמא רגילה היתה משתגעת על שופינג וכאלה נכון?
אני אוהבת את הסופרמרקט, דברים לבית ולמשרד....
אז לשם אני הולכת ולשם אני שולחת אותו למשימות לחפש לי כל מיני דברים מיוחדים (:

אז הדבר השני שאתם רואים מצד שמאל,
זוהי מחברת מיקוד יומי שועוזרת לי כל יום,
לשים את הפוקוס שלי,
גם על הבית וגם על העבודה שלי
ועל עוד דברים שחשובים לי לעשות
ושיהיו בהלימה בין חיי המשפחה שלי לעבודה שלי.
אבל עד שהגעתי להבין, מהם אותם 3 דברים שאני צריכה להתמקד בהם, אתן לא מבינות כמה שנים של ״סבל״ והלקאה עצמית
עברתי עם עצמי,
כדי להבין אחת ולתמיד איך עושים את הסדר הזה...
במיוחד לאחת כמוני, שרוצה להמשיך לעבוד רק 3 ימים בשבוע ואף אחד, אף מנטור, לא משנה כמה עשרות אלפי שקלים שילמתי,
לא הצליח ללמד אותי (כי נראה לי שאני היחידה אולי שעובדת 3 ימים ...(: ) אבל ממש לא נורא, הכל בסדר!
כי היום, וכבר כמה שנים מאוד ברור לי ואני כבר יודעת איך בדיוק לעשות את זה! ואיך הפסקתי ממזמן עם כל רגשות האשם האלה והתחלתי פשוט מהחיים האלה שתמיד רציתי ויצרתי לעצמי, עוד כשכירה (:

וגם את זה אני מלמדת צעד צעד, את כל התהליך, כחלק מהתוכנית שלי -
איך להתנהל בהלימה לחיים שאתן באמת רוצות בתוך כל המטלות היומיומיות שיש לכן לעשות בבית ובחיים בכלל...
והדגש הוא כמובן - לא על חשבון הבית והמשפחה! אלא בהרמוניה איתם! עם זמן לעצמך והנאה מהאימהות שלך!!



lenor
כדורי כביסה של חברת lenor המדהימה, וריח משכר חושים שמוסיפים למייבש הכביסה
אז נכון שהבטחתי לך בתחילת הפוסט שתתאהבי בכביסה שלך?
אז הנה, אם את מאלה, שמתמודדת עם ערימות כביסה, זהו! לא עוד!!
אלו כדוריות סבון עם בושם מדהים (שני הבקבוקים) שביקשתי ממנו להביא לי במיוחד, שלפני שנה קניתי אותם בארה״ב, 

ולפני כחודש נשאר לי הבקבוק האחרון.
היום הוא חזר עם שניים נוספים.
אימהות שנמצאות איתי כבר בקבוצת הפייסבוק שלנו המדהימה, כבר עשו הזמנות מחו״ל מאיביי וכאלה וכבר התחילו להשתמש ומספרות שפשוט לא הפסיקו לעשות כביסה.
לא מאמינה?  הנה הקישור לקבוצה המדהימה שלנו,
שם אני נמצאת כל יום איתך: (שימי לב, חובה למלא במלואן את כל 3 השאלות בכניסה לשם!) ומבטיחה לך שאחרי הקריאה את תתחילי לחפש למי עוד את יכולה לכבס (:

והבשורה המשמחת יותר שהיום זה הגיע גם לארץ!!
(משווק בסופרפארם וגם בסופרמרקטים)


ושני הנוזלים הקטנים האלו שליד,
זה משהו יחסית חדש שיש לי בשנה האחרונה, החלפתי מייבש כביסה, איך לא, ממה שראיתי מכל הטיולים שלנו בחו״ל....
כל פעם כשאנחנו לנים בכפר נופש כזה או אחר,
כל מכונות הכביסה שלהם הן של חברת Mile הגרמנית.
תקשיבי, אין לי מילים .... אם הייתי יודעת שזה מה שאני אקבל, כבר הייתי קונה אותה לפני 10 שנים.
אז נכון, זו לא מכונה זולה בכלל.
זו אחת המכונות היקרות שיש בארץ (ואת זה לצערי אי אפשר להגיד לבעלי תכניס למזוודה ותביא מחו״ל, כי בטוח היא עולה חצי שם!)
אבל שווה כל שקל. גם המכונה וגם המייבש.
מי שרוצה להשקיע וצריכה להחליף מייבש - רק זה!
וכל מילה מיותר!
את הריחות האלה, מכניסים לתוך המייבש,
וכל פעם שהוא מופעל,
לא רק שהכביסה יוצאת עוד יותר מעלפת מהריח,
אלא כל חדר הכביסה מתמלא בריח משכר,
אז לפעמים אני פותחת את הדלת,
כדי שגם אנחנו נהנה ולא רק השכנים (כי אני משאירה לפעמים חלון פתוח, אפילו שלא צריך).


ואחרון אחרון חביב:
אימהות מנהיגות את הבית לאושר!
סט תכשיטים שקיבלתי  של קלווין קליין (:
אתן בטח רוצות שאפתח את הקופסאות נכון?
אז הנה:


kelvin klein

ללא מילים....

טוב, רק 2 מילים -
איזו נתינה... (:

אני שלחתי אותו לקנות לי רק שני דברים - מחברת ודברים לכביסה, והחמוד הזה חזר גם עם סט תכשיטים!! (וזה הסט השלישי כבר שהוא קנה לי בשנים האחרונות כל פעם סדרה אחרת - אחת יותר מהממת מהשניה...)

בקיצור, מה אני אגיד לך, הייתי שולחת אותו יותר לחו״ל אבל אני ממש לא יכולה בלעדיו, אז מעדיפה שישאר כאן ושניסע כולנו יחד. לא ככה? (:

זהו יקירה,
מאוד מקווה שנהנית לסייר איתי ככה פנימה קצת יותר,
ושנהנית מכל מה שרציתי לשתף איתך ולחלוק איתך,
הכנסתי אותך לתוך המשפחה שלי קצת יותר ומזווית אחרת,
כדי ללמד עוד זווית ראיה של מהי נתינה אמיתית, ללא תנאים,
ומה זה החיבור לבית, ושכשאת מחוברת באמת לבית, מטפחת אותו ונותנת מכל כולך לבית ולמשפחה שלך ללא שום ציפייה לקבל בחזרה - החיים שלך נראים הרבה יותר קלים, זורמים ופשוטים ממה שהם היום.

התחברי ללב, לבית ולחיים שאת באמת רוצה! 
תני מכל הלב ליקרים שלך, 
השקיעי בהם בזמן פנוי לעצמך (כי לא תשקיעי , לא יהיה לך מה לתת) בזמן איכות איתם (לפני שהם יגדלו ויעזבו את הבית)
כבדי וטפחי עבורך ועבורם את הבית וחיי המשפחה שאת באמת רוצה - לך וליקרים שלך!

שיהיה לך המשך יום נפלא יקרה.

נ.ב - אם את רוצה לקבל עזרה וללמוד איך להיות אמא רגועה ושלווה באימהות שלך ולהתנהל מתוך חיבור פנימי עמוק שישאיר אותך רגועה ושלווה, בתוך חיים אחרים לגמרי באימהות ובחיי המשפחה שלך גם,
בואי ותתחילי במיני תוכנית שהכנתי לך, שזו בעצם ההתחלה של תוכנית הליוי שלי. ואם היא תעשה לך חשק ותרצי להמשיך איתנו לעוד, אז בשמחה! ואפילו תוכלי לקבל זיכוי על המיני תוכנית.

במילים אחרות, אם את לא בטוחה שתוכנית הליווי המקיפה מתאימה לך, ואת חוששת להתחייב לכל התהליך, את יכולה להתחיל עם המיני תוכנית ולראות איך את מרגישה. אם את מחליטה להמשיך, את תשלמי רק על ההפרש בין המחירים של התוכניות. כך שאת רק מרוויחה בכל מקרה כי המיני תוכנית היא תוכנית ההתחלה וגם עומדת בנפרד בעיני עצמה עם המון ערך שתוכלי כבר ליישם, לחוות את השינוי ולראות איך את היום, ולהחליט אחר כך אם בא לך עוד מזה (:


אז קדימה, בואי ותתחילי במיני תוכנית ׳איך להיות האמא שתמיד חלמת!׳ ריכזתי לך פה רק את התכל׳ס ומה יש בה: 




















לרכישת המיני תוכנית עכשיו בהנחה לחצי כאן:



ואם כבר עסקנו בפוסט בנתינה, אז הנה ההזדמנות שלך לתת לילדים כלים נכונים להתנהלות נכונה! 

זוכרת את הציקליסט שהבטחתי לך שיעזור לילדים שלך,
כשהם חוזרים מבית הספר, להיות מאורגנים, לעבור בעצמם על כל מה שיש להם לעשות מבלי שתצטרכי לרוץ אחריהם ולהיות ״שוטרת״ כמו: ״הכנת שיעורים? יש לך חוג היום? למדת למבחן?״ וכל מה שיש לו לעשות? 


אז הנה הציקליסט שלי, שאני בניתי לילדים שלי ועבדתי איתם, במיוחד עם נועם, שנולד וגדל בעידן הסופר טכנלוגי, והמחשב היה ועדיין חלק בלי נפרד ממנו (:  זה עזר לי מאוד, באופן אישי בפרט כשהיה בכיתה א׳,
היום אני יכולה להגיד לכן,
שהוא כבר לא משתמש בו, כי זה כבר הפך להרגל.
הוא זוכר מה יש לו, וכבר לא צריך את הרשימה.
השתמשנו בה לפחות שנתיים שנתים וחצי וזהו, לא הצטרך אותה יותר. אז מבטיחה לך גם, לפחות שנתיים תעבדי איתם עם זה, בכל גיל, ותראי איך שהם משתפרים עם ההתנהלות והאחריות שלהם.

איך עובדים איתה? פשוט מאוד:

ממליצה להדפיס, לגזור כל יום בנפרד, ופשוט להניח לו על השולחן בחדר שלו.או בכל מקום שזמין ונוח לו. כל יום הוא ״שולף״ את היום הנכון וכך יודע מה יש לו לעשות.
ולך כל מה שנשאר, בלי להתווכח, הוא פשוט, לעבור איתו ולראות שאכן הוא סיים לעשות את כל מה שיש לו היום לפני מחשב/טלוויזיה או כל דבר אחר שאת מגבילה והילד ״שוכח״ את עצמו ואת המחוייבויות שלו כשהוא בתוך המכשירים האלה.

עם הזמן, תלמדי אותו, שהוא אחראי לבד, לא לגשת (לדוגמא, למחשב, לחבר או כל פעילות שמשכיחה ממנו את האחריות שלו) לשחק לפני שהוא מסיים. ואז תראי איך עם הזמן, זה עובד לבד... נועם שלנו, עם הזמן התחיל לנהל איתי מו״מ - ״אמא אני יודע שיש לי עוד לעשות את זה ואת זה, אבל אני מבטיח שאחרי שהתוכנית תיגמר אני אמשיך״. וזה עבד...! תזרמי איתם.
העיקר שידעו מה מצפים מהם, והתפקיד שלך הוא לתת לו את הכלים. לא רק לנזוף בו או בה, כשאת חוזרת מהעבודה ורואה שהם לא עשו כלום... 

תני להם את הכלים, למדי אותם להשתמש בהם ותראי את השינוי.
זו אמא מנהיגה!!


לנוחות שלכן, מחכה לכן בפנים גם דוגמא מלאה עם הפעילות של כל מה שהיה לנו לעשות, כדי שתדעי איך למלא עבורו (או שהוא ימלא) ואחד ריק שאת תוכלי למלא ולהשלים בהתאם למה שיש לכם לעשות.
כמו כן, הכנתי אחד לבנים ואחד לבנות!
וגם תקבלי את הערכה החדשה שהוצאתי בהמשך, אחרי שנועם כבר גדל יותר והשתמשנו בהם, כי יש בהם גם את החלק שבו לא רק למדנו מה לעשות ואיך לנהל את הזמן, אלא איך להעצים אותו על ההישגים שלו.
אז מחכה לך בפנים 2 דוגמאות של ערכות- מה שנוח לך, תשתמשי (:


הנה הקישור לרכישה שלו (שימי לב: אם רכשת את המיני תוכנית למעלה, אין צורך שתרכשי את הצקליסטים, הם מגיעים לך במתנה במיני תוכנית (:
בבקשה הקישור לרכישת הציקליסטים להתנהלות (שלך) ולילדים שלך:

תהני!



באהבה ענקית ונתינה גדולה וחג שמח!
שלך,
טלי


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"