21 בינואר 2015

איך לחזק את פינת הבריאות והמשפחה שלכן במיוחד לחורף


כמי שעוכבת אחרי התכנים והטיפים שלי,
בטח יצא לך כבר לשמוע ממני
שצמח בפינת הבריאות והמשפחה בבית שלך,
יתמוך ויחזק את תחום הבריאות אצלכם בבית

ובחורף, מומלץ עוד יותר (:


כשאני מגיעה לבתים של לקוחות שלי לייעוץ פנג שואי,
נשאלתי המון פעמים האם צמח הלאקי במבוק
מתאים ואיך גורמים לו שלא יצהיב?

אז אם יש לך, או היה לך צמח לאקי במבוק שהצהיב או
״נשרפו״ לו קצוות העלים,
גם לי זה קרה (: והמון...
והייתי פשוט מחליפה כל הזמן...
והמשתלה ממש נהנתה מהעניין (:

עד שגיליתי את הפטנט..

כשזה קרה לי בגינה באחד הצמחים שלי, חקרתי, ניסיתי והצלחתי...


אז הנה התשובה והפיתרון ממני באהבה (:

הלאקי במבוק בדרך כלל מגיע בתוך כלי זכוכית סגור, 
כלומר ללא ניקוז....

ואז מה שקורה הוא שכל המלחים, במקום להישטף החוצה מתוך המיכל, הם נשארים יחד עם כל המלחים בתוך האגרטל והלאקי במבוק שלכם "שותה" אותם שוב ושוב...
ולכן תראו את העלים שלו בקצה מתחילים להצהיב או להתייבש...

מה עושים?
פשוט לא ממלאים שוב ושוב את הכלי, כשהמים עומדים להיגמר, אלא  כבר שיש רק חצי מהמים או יותר, הופכים את הכלי כשמחזיקים את האבנים ביד אחת ושופכים את כל המים העודפים ורק אז משקים במים חדשים וטריים.

מה שעשיתן עד היום, סביר להניח, הוא שהוספתם למים הישנים עם המלחים, את המים הטריים וזו הסיבה גם שנוצרת לכם אבנית בראש הכלי...

אהבת?
אשמח לשמוע ממך כאם בתגובה למטה (:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"