23 בפברואר 2015

להתחבר לאושר שלך ולהנות מהילדים מבלי לוותר על עצמך!


היום בבוקר התעוררתי וזה מה שחיכה לי בסלון, מאתמול, מהבן הקטן שלי (:
מה שגרם לי מיד לחשוב עלייך ולכתוב לך על רעיון קטן עם ערך ענק בו איך תוכלי ללמוד איך להתחבר לאושר שלך דרך הילדה שבך!

כך שתחשבי באמת על עצמך, בין כל הטרוף היומיומי הזה שבו את נמצאת כאמא, ותהני מזמן איכות לעצמך ולילדים שלך, מתוך הנאה וללא שום רגשות אשמה שלא הספקת לעשות את זה ואת זה ואת זה....

במיוחד בשבילך, לעצמך, לילדה שבך... באהבה ענקית ממני!.... המשיכי לקרוא כאן אחרי התמונה...


אז כמו שאמרתי, נועם, הבן הקטן שלי, שיחק עם זה אתמול בלילה והשאיר אותם כך בסלון, כי מיהרנו לצאת עם משפחה שלנו שהגיעה מארה״ב,
וככה הם חיכו בשורה, כשהתעוררתי היום בבוקר....☺️


מייד הדבר הראשון שחשבתי, ותאמיני לי שהיו לי תוכניות אחרות להיום, הוא את!
וישבתי לכתוב לך את הפוסט.
כי אני רוצה לבקש ממך שתקחי לך רגע אחד לעצמך, עזבי רגע את מה שאת עושה לשתי דקות ושאלי את עצמך-

מתי בפעם האחרונה, באמת ישבת לשחק עם הילד או הילדה שלך? 
אבל באמת לשחק. מכל הלב! כמו ילדה... 
כמו שאת שיחקת, פעם, לפני המון שנים כילדה, בגיל 4, 6, 9....?
לא כאמא שיושבת לשחק עם הילדים שלה, כי מישהו אמר שאת צריכה...


ממש לשחק איתם כילדה.... להנות מהרגע... 

לצחוק, לכייף, להנות!!!

מבלי לחשוב על הכביסות שמחכות לך, 
על הבלאגן והאוכל שצריך להכין....

פשוט להנות....! כילדה, עם הילד או הילדה שלך,
להיכנס למשחק ולהנות כמו שלא נהנית אף פעם,
גם לא בילדות שלך...


כי אני בטוחה, שהיום,
עם המשחקים הרבים והשונים שיש לילדים שלך היום,
תוכלי להנות היום בדיוק כמו אותה ילדה קטנה
שמסיבה כלשהיא לא ממש נהנתה כך לפני שנים...


וגם אם כן, שווה להביא את הילדה הזו שוב,
לשחק עם הילדים שלך והפעם לא את האמא שבך,
את הילדה שבך, שנמצאת עמוק עמוק בפנים בתוך הלב
וששכחת ממנה בגלל שהפכת לאמא,
עם כל כך הרבה דברים לעשות,
מטלות, כביסות, אחריות....ומה איתה?

אל תחכי, זו ההזדמנות שלך עכשיו 
כשהילדים שלך קטנים לשחק ולהיות איתם... 
אל תהיי כמו אמא שלך שאולי גם היא היתה עסוקה בלהיות אמא מסיבות שלה....

אז קחי אומץ! ותעשי זאת עכשיו! 
תבטיחי לעצמך, שכשאת חוזרת היום מהעבודה,
את מפנה לך היום שעה לעצמך,
לילדה שבך, התחברי אליה ותהני עם הילדים שלך היום!!


הם יהנו, וגם את! זה בטוח!!
ויותר מזה - הם ירגישו משהו אחר באוויר...
תחושות... 
אנרגיות אחרות של הנאה שתגלי...
שפתאום יצאו ממך ולא תביני מאיפה....☺️


מכירה את השיר? - ״כי זמן לא עוצר... הוא עף... נשרף... ״


שום דבר, אבל שום דבר, 

לא יחזיר לך את הרגעים הקסומים והמיוחדים האלה, 

גם לא הכסף שאת כרגע מייצרת בעבודה שלך...
איזון - היא מילת מפתח לאושר שלך!! 

אז אני הולכת היום ב- 16:00 לפנות לי זמן ולהנות משעה שלמה בשבילנו זה בטוח!!

מסכימה גם?

ואם עדיין לא התחברת לדף הפייסבוק שלי בו אני מעלה כמעט כל יום דברים נוספים עבורך שאני לא מספיקה להעלות לכאן -
אז עשי זאת עכשיו,  כאן כדי שתהני כל יום מאנרגיות של אושר בבית שלך, תלמדי לאהוב את הבית שלך ולהנות מזמן איכות לילדים ולבן הזוג שלך , מבלי לוותר על עצמך!
נ.ב - אימהות רבות שואלות מדוע הן לא מקבלות עדכונים לקיר שלהן והתשובה היא שעלייך ללחוץ על get notifications
או ״שלח עדכונים״ אחרי שלחצת לייק,


כדי שפייסבוק יוכל לשלוח לך ישירות
לקיר את העדכונים שאני מעלה שם, אחרת הוא פשוט לא שולח. לחיצה על לייק היום כבר לא מספיקה, הם הוסיפו את הכפתור הזה כדי שזה יודיע להן במיוחד שאת רוצה עדכונים מהדף הספציפי הזה...
וכך תהני יום יום מארגיות מדהימות מהבית שלך ומהמשפחה שלך,
 גם כשלא הכי קל לך... (:


הנה מה שאומרות חלק מאלפי האימהות שמקבלות את העידכונים שלי לקיר שלהן בפייסבוק ושעוקבות אחריי בעמוד הפייסבוק שלי:












אז הנה שוב הגישה לדף הפייסבוק שלי : https://www.facebook.com/tali.erlich.fengshui4family


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"