17 ביולי 2015

10 דקות בלבד שיעזרו לך להיות האמא הטובה ביותר עבור הילדים והמשפחה שלך!

איזה כיף לקום מוקדם ולפנק את המשפחה שלךבפנקייקים טעימים, מיץ תפוזים והרבה אהבה לפני שיוצאים לדרך..?




יום שישי, השבוע השלישי של החופש הגדול,
כולם התעוררו מוקדם יחסית ובאותה שעה.
נו טוב, הם היו צריכים לנסוע לתל אביב
כדי להתייצב בשגרירות ארה״ב (:

״אז יאללה!״, חשבתי לעצמי
״בואי ותפתיעי אותם...״




כהרגלי קמתי מוקדם,התקלחתי, למדתי, כתבתי לעצמי ביומן,  וכשכולם כבר ירדו למטה, והלכו בעקבות הריח.... הכל כבר היה מוכן ☺️...


10 דקות, זה כל מה שהייתי צריכה כדי לפנק אותם!
ולא, זה לא פנקייק מוכן (:



מה שיפה הוא, שלא כל יום אני מכינה פנקייקים על הבוקר, ולכן גורם ההפתעה של ״מה יש היום פנקייקים?״
היא שאלה שממש כיף לי לשמוע אותה (:

כי כיף לי לדעת, 
שזה לא מובן מאליו...(:


כיף לי לפנק אותם 
ולראות אותם נהנים,



כיף לי לשבת איתם,
עם כולם יחד בשולחן 
לדבר, לצחוק, וגם להעלות חוויות... 


היום, איכשהו דיברנו בארוחה, על חג ההלואין וכריסטמס שראינו בחו״ל וכמה שהם משקיעים ומקשטים יפה...
והזכרנו לבנות את כל המתנות הקטנות שהבאנו להם מחו״ל כשהיו קטנות
(פעם ראשונה שהעזתי להשאיר אותן כשאני מחוץ לגבולות המדינה...) 

שיתפתי והזכרתי להן איך התעקשתי לעטוף להן כל מתנה בנפרד, הכי קטנה , אחת אחת...
כי היו בחנות יותר אביזרי עטיפה למכירה מאשר מתנות אני חושבת...(:
ואיך שהתמלאתי בעצמי באושר ובחוויה שוב, כשאני עוטפת להן כל פנקס, בובת עץ או טושים ומחקים מיוחדים...
(כן, כבר אז הייתי משוגעת על כל אביזרי ציוד משרדי, במיוחד לילדים. ועובדה שהיום סוף סוף יש גם לגדולים!)

והיה לי פשוט כיף לראות איך ילדות בנות 20 ו 16, מעלות איתי חוויות של אושר צרוף, של רגעים קטנים וקסומים...!!

היום, במיוחד בעידן היום,
זה כל כל חשוב לדבר עם הילדים שלך
להקשיב להם, לשתף אותם, להיות חלק מחייהם
להזכיר להם מי הם היו פעם

לשמוע אותם
ולהרגיל אותם שאת פשוט שם עבורם...


ולא שכל אחד יקח לו משהו לדרך
תוך שהעניים שלו נעוצות בתוך מכשיר הטלפון...
או במקרה היותר טוב,
יושב לאכול אותו בשולחן 
כשהעניים בתוך המסך הקטן...

את יודעת, הרבה פעמים כשאני מסיעה את הבן שלי
בבוקר לבית הספר,
יצא לראות ילדים הולכים לבית הספר 
עם יד אחת מכניסה משהו לפה 
ויד שניה מחזיקה את הטלפון
והעניים נעוצות ביד שמדפדפת עמוד
ועוד עמוד ועוד תגובה....

שלא לדבר על הסכנה בדרך
ללכת עם העניים בתוך המכשיר...
אכילה תוך כדי הליכה ושיטוט באינטרנט
והמוח בכלל אפילו לא מעכל שהוא אוכל, קורא או הולך...
או אולי חוצה כביש...?!
פשוט רואה ונעצבת...

עצוב לי לראות משפחות שמביאות ילדים לעולם
ומצפות מהם להסתדר לבד, כי הם כבר גדולים...
אז מה?!

ילד, לא משנה בן כמה
תמיד זקוק לחום, לאהבה, להשקעה, להכלה...

ואם אין לו, תמיד יבחר בדרך הקלה,



אלא אם, השקעת זמן ומאמץ,
כדי להיהפך להורה הטוב ביותר שאת יכולה להיות!  


זה אומר שהכנסת בהם ערכים טובים כמו משפחה, כבוד, חברות, אהבה האחד לשני כבר בתוך המשפחה,
הם קיבלו הרגלים של סדר וארגון בבית ובסביבה ובניהול היום שלהם עבור עצמם, תוך שאת משמשת להם דוגמא כמובן!


שיהיו החברים של האחים שלהם, שיאהבו ויכבדו אותם ואתכם.
לא כי צריך,
אלא כי הם רוצים,
כי אתם והאחים שלהם,
באמת הדבר היקר להם מכל... 


והכל כבר מגיל קטן...
לא כשהם כבר הולכים לבד לבית הספר
ודוחפים לעצמם משהו לפה תוך כדי הליכה...

אם השקעת וקמת, כדי להכין אוכל,
זה לא רק כדי שלא ילך רעב....
הרי את יודעת שיש היום
הרבה דברים מוכנים, שהוא יכול לקחת לבד...

אם השקעת וקמת מוקדם,
זה כי את רוצה להרוויח איתו עוד חצי שעה בבוקר,
לפני שהוא יוצא לבית הספר.
לדבר איתו, לצחוק איתו או סתם כדי להנות מזמן איכות אחד עם השני...
לפני שצוללים כל אחד ליום יום שלו ולעיסוקים שלו...

אל תהיי כמו האימהות האחרות שאת שומעת עליהן,
שהצטערו שלא נהנו מהילדות של הילדים שלהן...

ולפני סיום, סיפור מרגש שריגש אותי עד דמעות,
שקראתי לפני כמה זמן בספר שנקרא ״מי יבכה כשתמות״.
בספר דובר על אדם שסיפר על כך שבשנים שהבן שלו גדל תמיד הוא ביקש ממנו לשחק איתו ב״שק קמח״. למרות שהוא ידע עד כמה בנו אהב את המשחק הזה, תמיד היה עסוק מכדי לשחק איתו. היה עליו לקרוא דוחות או להשתתף בפגישות או לדבר בטלפון. עכשיו, כשגדל ועזב את ביתם, הוא הבין דבר אחד: 


שהיה מוכן לתת כל מה שיש לו, רק כדי לשחק עם אותו ילד קטן ״שק קמח״.... 


אז שוב, מזכירה לך, אף פעם לא מאוחר -
השקיעי זמן ומאמץ ותהיי האמא הכי טובה שאת רוצה ויודעת שאת יכולה להיות,
טפחי את הבית שיהיה הכי נעים שהיית רוצה לעצמך
ובני לך חיי משפחה שתמיד חלמת שיהיה לך - עכשיו!


עזבי את כל התירוצים..



את יודעת,
 אימהות קורבנות - מתרצות לעצמן תירוצים,
אימהות מובילות - מנהיגות את המשפחה שלהן לתוצאות!

אז תודה ליקום על הנאה ואושר
להוביל כל פעם מחדש, 
עוד ועוד אימהות חדשות להתחבר ללב שלהן- 
למה שהן באמת רוצות,
ללמוד איך לחיות בבית נעים ומזמין
ולהנות מאושר במשפחה שלהן, כבר היום!

הן לא מחכות שהילדים יגדלו ויעזבו את הבית,

כדי שאז, אולי יהיה להן יותר זמן...

״כי זמן לא עוצר....הוא עף...נשרף...״

תודה על המשפחה הנהדרת והאהובה שיש לי 
תודה על היכולת לראות את הטוב שבכל דבר
תודה על הדרך המדהימה, עם הקשבה מלאה ללב שלי
תודה על כל האנרגיות והאושר שעוטפים אותי
ואת סביבתי.

ותודה ענקית לך- יקרה,
על שקראת איתי עד כאן, ושכנראה גם לך 
לחיות בבית נעים, מזמין ותומך, 
קיום הרגלי אושר בחיי משפחה, 
וזמן איכות לעצמך וליקרים לך כבר היום
עם 
התנהלות יעילה,

חשובים לך מאוד!
אחרת לא היית מגיעה לכאן בכלל...❤️

וזכרי כל דבר בעולם,
התחיל מרעיון קטן
ומצעד אחד קטן...

אז חפשי את הצעד הקטן הזה,
שתעשי עכשיו כדי להביא לאושר בבית ובמשפחה שלך!!

מקווה שהייתי לך לעזר גם הפעם,

שיהיה המשך
בוקר נפלא ושבת שלום יקרה!
מלאה באושר...

שלך,
טלי

2 תגובות:

  1. טלי.כשאני קוראת את הפוסטים שלך אני מרגישה שאני עולה לרכבת הרים.רכבת הרים של רגשות .
    הנושא וצורת כתיבתך אותו גורמים לי לטלטלות והצפה של אוסף רגשות החל מההיתרגשות שיש במילים "גם אני רוצה" ועד להרגשה של "איזה כיף גם לי יהיה "...
    תמשיכי לרגש ולאתגר !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נירית יקרה!
      כל כך כיף לי לראות אותך גם כאן!!
      אין לי ספק, יהיה לך ועוד איך!!
      כמו לקוחות רבות שלי שכבר סיימו את התהליך, רק שלושה שבועות, הפרידו בין אותה אמא אז ואותה אמא היום והן באנרגיות מ ט ור פ ו ת של עשייה, שינוי, הבית הפך נעים, הבעל משתף פעולה והן פשוט מאושרות!!
      כי הן למדו לעשות את זה בעצמן, בבית שלהן. לא עוזרת ולא שום חברה -
      למה?
      כי את, הוא הלב של הבית (:

      אוטוטו מגיעה גם לעבוד על הבית שלך!!
      ובקרוב מאוד כולך תתמלאי ברגשות,
      רק מהחיבור לבית,
      שלא היית מודעת לקיומן...

      איך אני יודעת? הלקוחות אימהות האחרות שכבר עוברות את זה ומתרגשות...(:
      שיהיה המשך יום מקסים!
      טלי

      מחק

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"