10 באוקטובר 2017

הבית שלך והחיים שאת רוצה!

כמנטורית לאושר באימהות ובבית
וכיועצת פנג שואי מומחית למשפחות,
תמיד אני מסבירה את הקשר בין הבית שלנו ולמה שמתרחש אצלנו בחיים.
במקרה של היום אני רוצה להסביר לך

על איך החלונות בבית שלנו, שמסמלים את ה״עיניים״ של הבית, כפי שדלת הכניסה מסמלת את ה״פה״ של הבית,
משפיעים אל ועל החיים שאת רוצה!

אם אנחנו כאימהות, רוצות אישזהו שינוי בבית או בחיים שלנו
(מכל סיבה שהיא - אם כתוצאה מתקיעות או מרצון סתם להתקדם ולהגיע לחיים נפלאים יותר!)
אז כדי שנוכל בכלל לראות ״קדימה״, קצת יותר רחוק, 

בכל תחום בחיים שלנו, אם בקריירה, במקצוע שלנו, בהגשמה שלנו, בזוגיות, אצל הילדים ובכלל בכל תחום בחיים 
ולהבין ולראות איפה אנחנו רוצים להיות בעוד x שנים,

כדאי ורצוי
שתמיד נוכל לראות חד וברור
את האופק והנוף שנשקף מתוך חלונות הבית שלנו.

ואני אסביר-


חלון הזדמנויות לחיים שאת רוצה
מבט מחלון המטבח שלי

תחשבי רגע,
אם את מסתכלת על חלון מאובק ,
עם לכלוך ואבק מצטבר עליו,
האם באמת תוכלי לראות את האופק מעבר,
שם רחוק? לא, נכון?
מקסימום תראי 2 מטר והלאה...
כי הכל מטושטש ולא ממש ברור.

לעומת זאת
כשהכל צלול ונקי לך, כך שאת בעצם כמעט ולא רואה בכלל שיש ״חלון״,
כי הכל כל כך שקוף ונקי,
את בעצם לא רק רואה מה יש מתחת לחלון, 2 מטר והלאה
אלא הרבה יותר - רואה קילומטרים קדימה
ואפילו מסוגלת לראות את קו האופק ומעבר לו,
זה אחרת לחלוטין!! מסכימה?

כך גם בחיים שלנו!
כשאני נפגשת עם לקוחות בבית שלהן,
הרבה פעמים אני שואלת אותם
מה הייתם רוצים שיהיה אחרת בתחום הקריירה שלכם או הזוגיות,
או ההגשמה שלכם או של הילדים שלכם וכד׳

(כדי שנוכל להניע את הבית לשינוי שם שהם רוצים להביא)
זה דבר שהם כלל כן יודעים להגיד,
אמנם לא תמיד מהר, ולפעמים אחרי חשיבה רבה,
אבל לרוב הם כן יודעים לענות.
ולאלה שמתקדמים איתי ואנחנו בשלב מתקדם יותר
ואז אני שואלת ״ואיפה היית או אתם הייתם רוצים להיות בעוד 5 שנים, 10 שנים למשל״?
פתאום יש דממה....
הלם...
הם לא חשבו על זה בכלל.... !
וולא רק הם זה ככה, עם הרבה מאוד אנשים
שלא עוצרים לרגע לחשוב מהם החיים שהם רוצים בכלל ואיפה הם רוצים להיות בעוד x שנים
כמו שרובנו הורגלנו, הם ועוד הרבה משפחות רבות
שחיים כבר שנים כך וכנראה עוד היו חיים כך...

לאימהות שממשיכות את התהליך ומגיעות לליווי, דבר אחד מאוד ברור -
שמעתה הבהירות הזו בראש, חייבת להיות מיוצגת ולבוא לידי ביטוי גם דרך הבית. 
למשל, כל פעם כשהיא מביטה קדימה,
פיזית דרך החלון,
עליה לאפשר גם למוח שלה פיזית,
להיות מוכן ופתוח לראות קדימה,
דבר שבעצם פותח גם ״בפנים״ פנימה,
לאט לאט, את הבהירות הזו בתוך החיים עצמם....

וכך נוצר ההקשר -
בין מה שיש לנו בתוך המוח, המסוגלות הזו לפתיחות ובהירות,
לבין הייצוג של זה דרך הבית...! מדהים נכון?

עכשיו תגידי ״רגע טלי, אבל אני לא עשיתי איתך שום תהליך, לא ייעוץ״... הכל בסדר! 
הכלי הזה, הוא נכון לכולן וגם לבני הבית שלך וכבר אסביר.
זו ההתחלה. קודם חשובה לי ההבנה שלך של זה.

אני רוצה שתתחילי להיפתח לידע שאני מעבירה כאן
(כל מה שקראת כאן על תמונת החיים שלך קדימה במוח
מול פיזית האופק שלך בבית)
ושלאט לאט תתחילי ליישם אותו בבית.

כל מה שאת צריכה לעשות כרגע הוא פעולה פשוטה מאוד
(אני בעד להתחיל בצעדים קטנים אל המטרה הגדולה)
לדאוג שחלונות הבית תמיד יהיו נקיים
בזכות כל מה שהסברתי כרגע. פשוט נכון?
ואז,
עם הזמן, את תראי...
דברים יתחילו להיפתח,
פתאום דברים חדשים בתחומי חיים מסויימים, יתחילו להיראות לך אחרת,
פתאום ״תקיעות״ מסויימת שהיתה בתחום חיים כזה או אחר, תתחיל להיפתח ולזרום.
אז נכון אז אוליי אין לך עדיין, מפה של הבית
ואין לך את היכולת לדעת או לכוון לאיזה תחום חיים ״תניעי ותכווני״
או על מי מבני הבית זה ישפיע ,
אבל מבטיחה לך זה ישפיע! (רק לטובה! לא לדאוג)

וללקוחות שלי שכבר מחזיקות את המפה של הבית שלהן ביד,
לכן יש שליטה והבנה, דרך המפה, על מה שאתן רוצות להניע.
במקרה זה, אתן יכולות בהחלט לראות באיזה איזור נמצא אותו ״חלון הזדמנויות״,
ועל ידי תחזוקה נאותה שלו, באופן קבוע, את דואגת לפתיחה של הזדמנויות בתחום חיים זה גם!
וכמובן משפיעה על אותו ילד/ילדה או בן בית שמושפע מאיזור זה גם כפי שלימדתי אותך.

כל כך הרבה אנשים לא יודעים מה הם רוצים בחיים שלהם בעוד שנה שנתיים או חמש שנים, המון...
אבל את, מעכשיו שונה!
כי הנה, את ברגע זה, נחשפת לכלי אמנם פשוט,
אבל עוצמתי בטרוף אם תקפידי עליו, כל חייך - כן, כן!
הבית שלנו, מה לעשות, זה לתמיד.
גם אם תעברי לגור באיגלו, זה עדיין הבית שלך, אלא אם בחרת לגור תחת כיפת השמיים 

זכרי תמיד - ״כבדי וטפחי את הבית שלך תמיד! 

עם הזמן, כמו שאת רואה היום, הוא יחזיר לך בחזרה... 

יש דברים שאת רואה מיידית (כמו טיפוח וארגון נעים שלו שכבר לימדת אותך ושעושה לך כיף ומעלה את אנרגיות האושר שלך בבית)
ויש כאלה כמו שלמדנו היום, שמשפיעים עלינו עם הזמן -
כל בית והזמן שלוקח אצלו בגלל כל מיני סיבות שאני לא אכנס אליהם עכשיו.
אבל האמיני לי הבית משפיע!

וינסטון צ׳רצ׳יל אמר: תחילה אנחנו מעצבים את ביתנו ואחר כך הבית משפיע עלינו!״
ואני אומרת וחוזרת כל הזמן:


הכל מתחיל מהבית! לכן כבדי וטפחי אותו תמיד...
ועכשיו את בטח מבינה יותר מתמיד -
למה עוזרת יכולה לעזור לך אבל לא יכולה להחליף אותך?

כי זכרי תמיד! ידע הוא כוח!לך יש את הידע ולך יש את הכוח, דרך תת המודע שלך והבנת איך האנרגיות בבית עובדות, ואיך את יכולה להניע את הבית שלך לחיים שאת באמת רוצה! לך וליקרים שלך!


ובחזרה רגע לחלון שלי ולגשם אתמול -
הנה טיפ פרקטי מה עשיתי, ואת מוזמנת לאמץ.

אז אתמול, כשהגשם הראשון הרטיב ושטף את החלונות,
עם המודעות החדשה שלי כבר שנים, ״ניצלתי״ את הרגע,
כי אני מאוד אוהבת התייעלות פרקטיקה וקיצור זמנים,
חיכיתי שיפסיק הגשם,
בדרך לארוחת הצהריים שלנו,
ניגשתי לארון בחדר העבודה שלי
שם יש לי תמיד זמין: חומר לנקוי חלונות,
סמרטוט נקי ושרפרף מקופל (אמרתי פרקטי, נכון?)




הזזתי את הכורסאות מתחת לחלון,
שמתי את השרפרף (כי זה גבוה)

וב5-7 דקות עבודה, ״עברתי״ על החלון ה״כביכול״ שטוף אבל ממש לא ״שקוף״, והברקתי את החלון,
ועכשיו כל הנוף צלול, 


שקוף וקרני השמש שחודרים פנימה פה לחדר ושוטפים אותו באנרגיות מדהימות, עוזרות לי לכתוב לכן את הטיפ הזה ממקום הרבה יותר כייפי ואנרגטי!
המשרד הביתי
המשרד הביתי שלי, בו אני יוצרת בשבילך את כל ההשראה (:
אז מקווה שאהבת את הידע העצום הזה, 
שהוא באמת רק ההתחלה 
של שיטת ״החיבור בין הלב והבית״ אל החיים שאת רוצה 
שאני מעבירה כבר למעלה מ7 שנים, ברחבי הרשת,
ולאימהות באופן פרטי ועכשיו גם לכוווווווווווווולכן,
ואם תעקבי פה ותיצמדי לתכנים שלי בכל הדרכים האפשריות, כמו:
לייק בעמוד הפייסבוק ולהישאר מעודכנת:http://bit.ly/2yBRqBb
הצטרפי לקבוצה של אימהות מנהיגות: http://bit.ly/2gZPmLj
הצטרפי לרשימת הדיוור הפרטית:http://bit.ly/2wv5A2t 
עקבי כאן אחריי באינסטגרם: http://bit.ly/2xtEnSx
והירשמי כאן בעמוד היוטיוב שלי :http://bit.ly/2yWcoqI
צפויים לך בית מזמין תומך ונעים
עם חיי משפחה מאושרים!!
לאורך זמן (:

אז הצטרפי אליי לרשתות החברתיות כאן למעלה,
כי מחכים לך באמת עוד המון חומר וגישה מיוחדת לאימהות שלך,
לבית והחיים שאת רוצה!
ואם בא לך, שתפי את הפוסט בלחיצה על האייקונים כאן למטה,
כדי שהידע הזה יגיע לעוד אימהות בכל העולם!

שלך באהבה וחג שמח!
טלי












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"