12 במאי 2014

פנג שואי בבית עומס בראש וסדר בחיים - חלק 3 - כיצד לארגן ניירת בשולחן העבודה

היום אני הולכת לגלות לכם איך ליישם פנג שואי טוב
בחדר העבודה, כך שיכניס לכם יותר שפע ויגרום 
לכם להיות הרבה יותר מרוכזים ואפקטיביים בעבודה 


בפוסט הקודם הבנו איך לארגן ספריות עמוסות 
בספרים ובמשחקים כך שיהיה לנו ולילדים שלנו מרחב 
הרבה יותר נעים וגם איך לאפשר ולעצב להם
את המרחב כך שיהיו עצמאים
כבר מגיל קטן ויתרגלו להחזיר משחקים למקום בעצמם.


היום אתן דוגמאות נוספות
והפעם על ניירת ואפקטיביות בחדר עבודה.

זה נושא שנשאלתי עליו המון אז היום אתייחס אליו.


אם אתם עוקבים אחריי כבר מספיק זמן ודאי 
ששמתם לב  שאני מאוד מאורגנת ומסודרת.
וכשאני מסדרת את המשרד שלי 
אני אוהבת שהוא יהיה יפה, פרקטי ושדברים יהיו נגישים לי.
אני מאוד אוהבת דברים ויזאולים. כלומר אני אוהבת לראות את הדברים,
ולא לסגור אותם בתוך מקום סגור כמו קלסר למשל,
שאין סיכוי שאני אעבור דף דף כדי לאתר איזה נייר חשוב.
יחד עם זאת, אני לא יכולה לעבוד כשיש לי המון דברים מול העיניים.

הרבה פעמים יש ניירות שאני לא צריכה אותם כל הזמן,
עם זאת, אילו ניירות חשובים שבהם רשמתי
כל מיני תובנות חשובות מהרצאות שהייתי בהן,

מכנסים שהשתתפתי וגם ידע מלימודים או קורסים והשתלמויות שלקחתי
ושאני יודעת שאצטרך אותם כשאגיע לנושא הספציפי שנמצא שם.

אז מה עושים ואיך בכל זאת משאירים אותם
נגישים ולא עורמים ערמות ערמות על השולחן?


אז הנה ההמלצה שלי, שעובדת לי מצויין -
מה לעשות עם אותן ניירות ש"יושבים" לכם
על השולחן אבל עדיין לא צריכים ללכת לתיוק?


ארגון וסידור ניירת להתמצאות ואפקטיביות שלי


כפי שאתם רואים אני פשוט שמה אותם בניילון שקוף,
מדביקה למעלה פתקית ממו עם הנושא

ואת כולם בצורה מסודרת ישר לתוך אוגדן.

חשוב להקפיד שכולם גם יהיו באותו צבע
שיהיה לנו "שקט" בעיניים ולאווירה רגועה במהלך העבודה שלנו.
אם אפשר ויש מקום, להכניס אותם לתוך ארון (כמו אצלי במהשך)
ואם לא, אפשר להשאיר על מדף בחוץ 
כי בצורה כזו זה  פחות מעמיס בעין ולא רואים 
ממש את כל מה שיש בפנים.
חשוב שתקפידו להניח אותם עם הגב אליכם, כדי שלא תראו את כל מה שיש בפנים כל הזמן.


ככה יצרתי לי כמה אוגדנים, בחלקם יש חוברות,
בחלקם ניירות 


פנג שואי גם בחדר העבודה שלי
אבל מה שחשוב שתזכרו הוא שלפני שאני מעבירה לארון, אני ממיינת אותם, שמה פתקית עם הפנים אליי ושם של הנושא ורק אז מכניסה.

לא להפוך את זה למחסן של ניירות שאין לכם מושג מה יש שם....
אם תכניסו אותם סתם ככה מבלי למיין, תגרמו לעומס

ולתקיעות אנרגטית באותו תחום עיסוק שלכם.

ואם אתם כבר מרגישים, שפרוייקט כזה או אחר תקוע בעסק ולא ממש מתקדם או שדברים שאתם רוצים שיקרו  שם לא קורים או לא הולכים לכיוון שרציתם, שימו לב מה אתם שומרים שם? תעברו על החומרים ותבדקו אם יש דברים לא רלבנטים שם, ומה שלא רלבנטי שחררו באהבה... תנו לרעיונות חדשים להיכנס...

ואם את שכירה, ואת אוגרת ניירת וחשבונות - 
עוד חשבון בנק ועוד חשבון לשלם, ועוד חשבון ארנונה
ועוד תשלום לוועד, עוד קבלה של הטוסטר האחרון שקנית ועוד....
אם את לא תעשי סדר בחשבונות, תעברי, תמייני ושחררי
מה שכבר לא רלבנטי, את יוצרת תקיעות אנרגטית בתחום של השפע בבית....

ועכשיו כתבו לי אתם כאן בתגובות למטה, מה לקחתם מהטיפים 
שכאן ומה עוד הייתם רוצים ללמוד בכל מה שקשור לסדר וארגון
בחדר עבודה 
כך שתכניסו הרבה יותר שפע לעסק שלכם (:

ולמי שעדיין לא הוריד אליו במתנה את הספר שלי 
שיגלה לכם איך לעצב ולארגן 
את המשרד הביתי להצלחה.
על איפה פינת השפע במשרד,
איך לחזק את המוניטין שלכם בעסק
היכן ולמה חשוב לתלות תעודות בעסק ועוד...
עשו זאת עכשיו!
(בקרוב הגרסה שלו הולכת להשתנות - מהרו ותרוויחו ! ) 


שלכם!
טלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"