10 ביולי 2014

איך לעזור לילד שלי לא לפחד בתקופה הזו והקשר בין ההתנהלות בבית והפחדים שלו

איך לעזור לילד שלי להתמודד עם הפחדים דווקא בתקופה זו
והקשר בין ההתנהלות בבית והפחד של הילדים?

אנחנו כאן, בטווח הטילים, בין אזעקה לאזעקה, מתורגלים כבר, 
בחרנו לחייך, ולהסתכל על הדברים החיובים במצב הזה שנוצר.
הילדים בבית, לא בקייטנות, ואני עובדת מהבית.

אתמול עם האזעקה הראשונה קפצתי לסופרמרט,
לקניות לפחות לשבוע שלם, כי ידעתי מנסיון לצערי,
לאן זה הולך ורציתי להיות במקום מפנק ואוהב.

אז היום, בין אזעקה לאזעקה, אכלנו צהריים יחד,
אפילו ערכנו שולחן, חזרתי לעבוד ועוד מעט נפנק בשייקים,
גלידות ופינוקים אחרים.
 
חדשות לא דולקות כאן 24 שעות,
במקום זה יש מוסיקה בסלון של שירים שאנחנו אוהבים,
הילדים משחקים יותר מהרגיל ואני מקווה שכך אנחנו כהורים
"מגמדים" את המצב ומשדרים פחות פאניקה לילדים,
בניגוד לשנים הראשונות שכל הזמן הטלוויזיה דלקה 24 שעות
ורק דיווחים מהשטח של פחד, פיצוצים ואזעקות מוקלטות היו ברקע בבית...

אם גם אתם נכנסתם ל"טווח הטילים"ויש לכם ילדים,
שוחחו איתם. הסבירו להם שזה לגיטימי לפחד,שגם אתם פוחדים לפעמים.
ורק אז חזקו אותם בדרך שתראה להם שהם לא לבד,
שאתם כאן כדי לשמור עליהם, שהצבא שומר עליהם,
או בכל דרך שתבחרו,
ופנקו אותם, הקיפו אותם יותר מהרגיל בהמון אהבה!

"נצלו" את הביחד הזה, שאתם צריכים להישאר במרחק קצר מהמרחב המוגן
והיו איתם יותר מהרגיל, שחקו איתם יותר, פנקו אותם בדברים שהם הכי אוהבים:
אפו להם דברים טעימים שהם אוהבים, שבו לצפות בסרט משפחתי עם פופקורן או גלידה
או כל דבר שעולה לכם - העיקר שתהיו ביחד!!שהם יבינו שיש משהו טוב במצב הזה שנקלענו אליו 

(סוף סוף יש לי הזדמנות לקבל את אמא ואבא יותר)
נתקו את מכשירי החשמל ממבזקי החדשות שמעבירים מעין שטיפת מוח,

והחליפו אותם במוזיקה נעימה בבית.

(תמיד תוכלו להתעדכן, ממבזקים לנייד שלכם, 

הילדים לא צריכים להרגיש את ההיסטריה שהעיתונאים משדרים)

וזה מבחינתי להפוך לימון ללימונדה (:


ועכשיו יש לי בקשה אישית אלייך:
אם את אמא שעובדת מהבית, או שכירה,

אודה לעזרתך במיוחד בימים אלה,
אם תוכלי להקדיש לי 5 דקות במילוי משוב קצר
על הקשר בין בית, קריירה וחיי משפחה מאושרים בקישור הזה: 
http://bit.ly/home-career-family-survey

שיהיה המשך יום נפלא!
טלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"