14 ביולי 2014

להפוך כל ארוחה לחג ולהכניס יותר אושר לחיי המשפחה שלך!

בסוף השבוע האחרון, למרות המצב הבטחוני, כך נראה השולחן בארוחת שישי שלנו (:

פנג שואי למשפחותמידי יום, אנו משתדלים להכניס את האושר לבית בכל דרך אפשרית,
במיוחד בתקופות שקצת מאתגרות את מצב הרוח של כולנו (:


הבת שלנו עמית, בת ה- 15, הכינה מקיפולי מפיות בשלל צבעים, חולצות מחוייטות ומעונבות והניחה אותם
על השולחן וביקשה שלא נסתכל - הפתעה...

כשסיימה, קראה לי לשולחן ואני הייתי בשוק!!
זה היה כל כך יפה שכאב לי ללכלך את זה (: 

מיד, האינסטיקט שלי אמר, להעלות, לשתף ולחלוק עם כולם 
את הרעיון המקסים שגם הם יכניסו אושר לבית שלהם ולארוחות שלהם!

אני אישית, כמו שכתבתי כבר בפוסט שלי איך להאריך את סופהשבוע שלכם ואת הזמן עם המשפחה שלכם,
משתדלת להנות מסופשבוע ארוך ואז שישי שבת כולו מוקדש למשפחה!
מודה שלא תמיד זה ישים, אך לרוב הגדול כן.
אני יכולה להעיד ולעודד גם שב- 90% זה עובד,

פנג שואי למשפחות
כי זה כבר הפך להרגל.

וכמו כל דבר שעושים אותו מספר פעמים רצוף, הוא הופך לשגרה.
יש מחקרים שמוכיחים כי חזרתיות של  20 יום ברציפות הופך להרגל, ויש מחקרים שאומרים 30 פעם.
לי אישית זה עבד תוך מספר שבועות, אחרי שראיתי כמה זה נהדר!


חזרה לעניין המפיות... (: אז מה שעשיתי, הוא, צילמתי את השולחן והעליתי אותו לפייסבוק שלי.
ומה שקרה שם היה דבר מדהים!
אימהות שיתפו, פרגנו, ברכו את הילדה ואפילו ביקשו ללמד אותם לעשות בעצמם.
עברתי לדף העסקי, ובדקתי גם שם את ההענות -
אתן לא מבינות... 
התגובות בשני הדפים (העסקי והפרטי) היו עצומות:

2 שיתופים 
19תגובות 81 לייקים ו 1725 אנשים שהפוסט הגיע אליהם!!

זה שימח אותי כל כך והרגיש לי וכיף שהתמלאתי
באנרגיות בעצמי 

פנג שואי למשפחות
לפי עקרונות הפנג שואי - שולחן מזמין והרמוני לחווית חיי המשפחה!
ויצרתי באהבה רבה ובשיתוף הילדה המקסימה שלי, את הסרטון כאן למטה עבורכן -
עבור האימהות שרוצות להכניס את האושר הביתה
בצעדים קטנים בבית יומיומיים, שמובילים
לתוצאות גדולות בחיי המשפחה שלהן בהמשך.

תוך 24 שעות לפרסום שלות הוידאו זכה  ל- 250 כניסות! 

אז הנה סרטון הוידאו, שמסביר צעד צעד, עם כתוביות, איך לשדרג כל ארוחה שלכם - לחג!
מאחלת שכל משפחה תוכל לשדרג את חיי המשפחה שלה ולהכניס עוד אושר ושמחה !

תהנו, עשו לייק בסיום הסרטון אם אהבתם, ושתפו (: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"