18 בספטמבר 2014

זמן לעצמך שמוביל לאושר במשפחה שלך!


אימהות יקרות, קבלו טיפ לסוף השבוע - ממני אישית אליכן:
חשבת פעם מה אם היה לך את כל מה שאת רוצה בעולם,  מה היית עושה למען עצמך?


האם עצרת פעם לתת זמן רק לעצמך?
אז זהו, חשוב מאוד שיהיה לך זמן משלך, לעצמך!

אמהות רבות מרגישות רגשי אשמה כשהן מקדישות זמן לעצמן.
אך ההפך הוא הנכון! בכך שאת מקדישה זמן לעצמך, את טוענת מחדש את המצברים שלך ומתמלאת באנרגיות חדשות.

זה מועיל לכל בני המשפחה. 
כשאת מאושרת, הם מאושרים. 
כשאת נינוחה ושלווה, את במיטבך! והמשפחה שלך גם נהנית מזה!!


זמן רק לעצמך, עם ספר טוב, מוזיקה או חיבור לטבע. 
בלי ילדים, בלי בעל, בלי חברה - את ועצמך, כי מגיע לך!! 



ובהמשך גם למשפחה שלך (:


זה מה שאני עושה בחלק מהזמן שאני מקדישה לעצמי - כל יום לבד . 
סליחה, תיקון - כל יום, אני והפרחים שלי - לבד (:


את הנוף הזה יצרתי לעצמי במרפסת של חדר השינה הפרטי שלי ושל אהובי (שתאמינו לי, מאוד נהנה כל בוקר להתעורר אליהם גם (:.....)


אין לתאר במילים, את מה שאני מקבלת מהלבד הזה, מהחיבור לעצמי דרך הבית וטיפוח הסביבה שלי, של מה שזה עושה לגדילה ולהתפחות האישית - שלי ושל המשפחה שלי ...אני מניחה שהתמונות מדברות בעד עצמן



אז קדימה! גם את יכולה, עזבי את כל התירוצים והשקיעי עכשיו בך כדי שבהמשך תתמלאי ותוכלי להשקיע במשפחה שלך!
לא משנה לאן תלכי, בסופו של יום תחזרי לבית... הפנימי והחיצוני.
השקיעי בשניהם!! את עוד תודי לי על כך (:


 רוצה ללמוד איך ומאיפה מתחילים להכניס את האושר למשפחה שלך?
מוזמנת ללא כל התחייבות מצדך לבדוק יחד איך גם לך,
כמו למאות רבות של אימהות שכבר עזרתי,
אוכל גם לך לעזור, להכניס את האושר לבית,
בלחיצה כאן


שלך,
טלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"