18 בספטמבר 2014

סדר בחיים מתחיל מהבית!


בוקר נפלא יקרות!!

והיום, טיפ לסדר וארגון בבית שלך 


שיחבר אותך לבית ולמשפחה שלך!


ביום שישי בצהריים נכנסנו לסטימצקי|
לחפש ספר לחופשה המשפחתית שאנחנו מתכננים בקרוב.
בכניסה לחנות, עמדו להם סטנדים שלמים של יומנים,
לוחות שנה וכל מה שאני בדיוק אוהבת,
בשביל סדר וארגון -
גם בבית, וגם שעוזר לסדר בחיים!

אני כמובן, עצרתי שם 
ולקחתי - ארגונית לבית,  

לשים בה את כל החשבונות

שנערמים לנו בפינה של השולחן במטבח

וגם, במיוחד לבן הקטן שלי,
מן לוח שנה לכל המשפחה
עם מקום לרכז בו את כל המשימות והארועים של כולנו:
אסיפת הורים, חוגים, ימי הולדת, חופשות משפחתיות,
מתי המכונית פנויה ואפשר לקחת אותה (לבת שחוזרת מהצבא...) ועוד...

תמיד כשאני ״עושה סדר בראש״, משום מה המוטיבציה שלי באותו יום, גדלה ויש לי הרבה יותר חשק
לפנק את המשפחה...
אולי השלווה שמגיעה אחרי הסדר?...
אולי הרוגע?...
ואולי השמחה שבדבר שעשיתי עוד משהו
לבית נעים ומסודר, היא זו שמניעה לעשות
מתוך מקום ״ מלא״ ואנרגטי עבור המשפחה, ואולי הכל יחד 


ולא פחות חשוב - מה שמגיע אחרי, כתוצאה מהסדר:
גם יותר סדר בניירת הביתית,
וגם יותר חשק ליצור 3 קינוחים פשוטים
וטעימים ששידרגו את ארוחת השישי 

שיהיה יום מקסים! 

מלא השראה לסדר וארגון מחדש בבית שלך,
שימלא ויחבר אותך לבית ולמשפחה שלך 

שלך,
טלי

לרכישת המדריך הדיגיטלי שיגלה לך איך לחיות חיי משפחה מאושרים ולמנף את ההצלחה הכלכלית דרך הבית, אני מזמינה אותך לעשות זאת בלחיצה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"