11 בספטמבר 2012

הקשר בין אגירה להצלחה בחיים

לקראת השנה החדשה, אני מוצאת לנכון לשתף אתכם בפוסט שכתבתי לפני קצת יותר משנה, בפסח שעבר, שהתפרסם בבלוג בתפוז. התכנים בו מעולים  ויישמים לכל תקופה ויום בחיינו.

פוסט זה זכה לכל כך הרבה תגובות בשל התעניינות רבה בתכנים שלו, שתוך יומיים הוא קיבל שני "בולים" מהעורך וזכה להופיע בעמוד הראשי של תפוז.
כמו שאומרים: "לא נגעתי". מעלה אותו כמו שהוא התפרסם.
תהנו (:
צילום העמוד ב"תפוז" עם שני הבולים שהוא זכה לו

אגירה, פסח והצלחה בחיים!

כולנו, אוגרים דברים שלא תמיד התכוונו לשמור, אך מפאת חוסר זמן, הכנסנו לארון, דחפנו למגירה, עוד נייר ועוד חשבון, עוד ציורים של הילדים, זוג נעליים נוסף או שניים,  בגדים מיותרים שלא לבשנו מזמן, ועוד...
על פי תורת הפנג שואי, רצוי לשמור על בית נקי ומסודר במשך כל השנה, על מנת לאפשר לאנרגיות חדשות, נעימות ורעננות להיכנס לבית.
בית שנעים לכם להיות בו (בין אם שלכם או של אחרים) זהו בית מאוזן.
בית שיש בו חוסר סדר ועומס ייצור לנו תחושה של דוחק, צפיפות וחנק אשר עלול להביא לתחושת תקיעות בחיים, ולהרגשה שאנו משקיעים הרבה מאמץ ולא רואים תוצאות, הן בעבודה, בתחום הכלכלי ואפילו הזוגי.
אחת המטרות בעיני, של הסדר שלפני פסח היא לעשות סדר בדברים שלנו ובחיים בכלל.
זה הזמן לבדוק מה אגרנו במשך כל הזמן הזה:
·   האם זה חומר מהלימודים שלנו מלפני 20 שנה שמעכבים אותנו מלהתקדם בקריירה הנוכחית?
·   האם אלו חפצים של ההורים שלנו שקושרים אותנו עדיין אליהם?

·  האם זה חדר כביסה עמוס הממוקם בפינת הזוגיות בבית?  
אנרגיית החיים (הצ'י) הנכנסת לחדר זה, מתעכבת על כל פריט ופריט ונעה לה באיטיות רבה. כדי שהדברים בחיינו יתקדמו וינועו בחופשיות, עלינו לאפשר לאנרגיות לזרום בחופשיות ע"י סדר, פינוי ודילול החפצים במרחב העמוס.
הקשר בין החיים שלנו לעומס בבית:
·  עומס ואגירה בבית עלול להביא לתחושה של תקיעות בחיים בתחום הכלכלי, האהבה ואפילו המקצועי. כל חלל בבית מייצג אנרגטית תחום אחר בחיינו ובדרך כלל היכן שהעומס קיים פיזית, שם הוא יבוא לידי ביטוי בחיים שלנו. לדוגמא: אם המחסן ממוקם בפינת השפע של הבית, בעלי הבית ירגישו תקיעות בתחום הכלכלי שלהם.

·    אגירה ועומס של דברים בבית מבטאת לפעמים מצב של חוסר החלטיות. עצם ה"נבירה" וההסתכלות בדברים שאגרנו במשך הזמן, גורמת לנו להתמודד עם המציאות ולהחליט האם חפץ זה עדיין משרת אותי? מקדם אותי?
    ההתמודדות עם הסדר והארגון הוא סוג של קבלת החלטות. ישנם מסביבנו במרחב הביתי, המון סמלים וחפצים שאנו קשורים אליהם בחיינו בצורה כזו או אחרת.
עצם לקיחת החלטה מה לעשות איתם, מניעה משהו בחיינו.

·  מרגישים עייפות מתמשכת לאחרונה, אפילו שישנתם מספיק?
אגירה ואי סדר בבית עלולים גם להיות המקור לעייפות ולחוסר המוטיבציה הזו. נסו לארגן ולסדר את הבית בצורה כזו שבמהלך כל השנה תהנו מבית מסודר שישאר מסודר לאורך זמן.

·  המרחב הפיזי משפיע עלינו גם מבחינה נפשית. ברגע שיש לנו חוסר סדר ועומס, הדבר עלול לגרום לנו לבלבול, קושי בריכוז, בהתמקדות וכד'. מכאן החשיבות הרבה לסדר ומניעת עומס בחדרי ילדים ליצירת אווירה תומכת המסייעת לילד בהצלחה בלימודיו.

ההוכחה הטובה לכך היא תחושת הכיף וההתחדשות שיש לנו לאחר הניקיון לפסח, לקראת מעבר דירה, אחרי כניסה לבית חדש, לאחר שיפוץ ועוד.
אם את מרגישה תקיעות בקריירה שלך או של בעלך,
ששפע כבר לא נכנס לבית כמו שהיית רוצה,
או שיש משהו בבית שאת בטוחה שמשפיע על כל המצב שלכם
ואין לך מושג מהו?
אני מזמינה אותך לשיחה אישית איתי על מנת שאבדוק איתך איך אני יכולה לעזור להכניס יותר אושר ושפע לבית שימנפו את הקריירה ואת תחום השפע בבית שלך וגם תלמדי איך לחיות בבית מאורגן שישאר מסודר לאורך זמן!
לשיחה איתי אנא השאירי את פרטייך בטופס שלמטה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"